انجل فلاي

ایران، شیراز، خیابان قدوسی شرقی، پاساژ سلطانیه، پلاک 33
شنبه - چهارشنبه: 8.00 - 20.00

پنجشنبه - جمعه : 9.00 - 16.00
logo site afrafly land home page header copy

جاذبه های گردشگری استان فارس - شهر شیراز

 ایران – فارس – شیراز   داروی توانبخشی یکی از بهترین اسرار در مراقبت های بهداشتی است. گرچه این تخصص به اندازه جنگ داخلی آمریکا قدیمی است ، اما تعداد کمی از مردم با تاریخ و هدف آن آشنا هستند. از دلسوزی برای سربازان زخمی که به شدت نیاز به ورود مجدد اجتماعی و اشتغال معنادار دارند ، به وجود آمده است ، برنامه هایی برای “بازسازی بدنی” تهیه شده است تا همه چیز را از تجهیزات تطبیقی گرفته تا آموزش خانواده ، گزینه های کار و پشتیبانی روانی برای جانبازان فراهم کند. ) سپس به منظور پاسخگویی به نیازهای مصدومان در جنگهای جهانی اول و دوم گسترش یافت ، و به دنبال آن نزدیکی کودکان معلول مشاهده شد توسط بیماری همه گیر فلج اطفال. با گذشت زمان ، مردم به این نتیجه رسیدند که برای دستیابی به عملکرد طولانی مدت مطلوب ، نیاز به تمرکز درمانی و فیزیکی به متمرکز شدن گسترده بیماریها و صدمات آسیب زای نیاز دارد.

امروزه ، بیماران سرطانی به دلیل بهبودی از اثرات شیمیایی (نوروپاتی ، ضعف و اختلالات شناختی) ، تشعشعات (جای زخم و محدودیت حرکات) ، جراحی (فلاپ ، روش های پلاستیک ، برداشتن تومور ، قطع عضو) ، از نوآوری جامع بهره مند می شوند. و صدمات مغزی

بدون هیچگونه دارویی از بینی پر و پاکیز خودداری کنید
توانبخشی مرحله ای از بهبودی است که بعد از هر اتفاق عمده پزشکی یا جراحی در حال تغییر زندگی اتفاق می افتد. بدن ما برای بازسازی و ترمیم طراحی شده است ، اگرچه بهینه سازی این روند راهنمایی ماهر را می گیرد. پزشکان PM&R (که به عنوان پزشک نیز شناخته می شوند) آموزش دیده اند تا از روش های جسمی (کشش ، تقویت ، گرما ، سرما و غیره) برای بهبود مکانیکی بهبودی استفاده کنند. آنها داروهایی را برای مدیریت درد ، اسپاسم ، آسیب عصبی و اختلالات شناختی تجویز می کنند و در عین حال از قدرت فیزیوتراپی برای افزایش آمادگی قلبی – ریوی ، قدرت عضلانی و انعطاف پذیری نیز استفاده می کنند.
بدن ما برای بازسازی و ترمیم طراحی شده است

دستورالعمل اصلی توانبخشی بستری این است که بیماران را به خانه برگردانیم. برای موفقیت در خانه ، بیماران باید بتوانند تا حد امکان مستقل عمل کنند ، از دستیاران آموزش دیده برای مدیریت فعالیتهایی که بدون کمک نمی توانند انجام دهند. پذیرش در بیمارستان یا واحد توانبخشی فرصت های تمرین در منزل را به بیمار ارائه می دهد – با چالش های شبیه سازی شده ای که می تواند همه چیز را از پارک های زمینی ، آشپزخانه های آزمایش ، آزمایش های مدیریت دارو شامل کند.

  • آیا کانال به مخاطب مورد نظر من می رسد؟
  • آیا کانال در بودجه بازاریابی شرکت من پایدار و مقرون به صرفه است؟
  • آیا من می توانم موفقیت کانال را بسنجم؟
  • آیا کانالهایی که من در نظر دارم با هم کار کنند تا پیام من را انتقال دهند؟
بدن ما برای بازسازی و ترمیم طراحی شده است
در موارد دیگر که مراقبت تسکین دهنده است ، یادگیری مهارت های جدید و مجهز بودن به تجهیزات باتری یا برقی می تواند به معنای تفاوت زندگی در خانه و یا در یک محیط کمک باشد. برخی از بیماران سرطانی که به سرطان مبتلا هستند ، برای ترمیم مدیریت فعالیتهای روزمره خود با کمکهای متنوعی ، به توانبخشی بستری می روند و با افزایش زمان آماده می شوند تا بتوانند تا آنجا که ممکن است از بودن در خانه لذت ببرند.

هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد. این نتیجه آمادگی ، کار سخت و یادگیری از شکست است. 

– پل تورنیر
از نظر پزشک متخصص سرطان ، سرطان علت ایجاد اختلالات است که بدون توجه به پیش آگهی طولانی مدت ، می تواند با خلاقیت و تمرین برطرف شود. تجهیزات سازگار ، ورزش بدنی و بازآزمایی شناختی ممکن است بسته به نیاز فردی به شدت مورد استفاده قرار گیرد (3 ساعت در روز در بستری) یا با سرعتی کمتری انجام شود.